Especialitzada
Online

Curs online - Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada

El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!

Objectius específics | Temari

Des d'un vessant molt pràctic perquè puguem aplicar la metodologia inbound fàcilment al nostre negoci explicarem com fer una anàlisi externa i interna de la nostra empresa, definirem què és l'embut de captació, analitzarem quina estratègia de continguts podem oferir, com fer un calendari de continguts, per què és important mesurar les nostres campanyes i, finalment, què és un CRM.

TEMARI

Introducció al màrqueting d'entrada
Què és el màrqueting d'entrada?
Metodologia inbound
Avantatges del màrqueting d¿entrada
Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
Ara et toca a tu: Pensa com aplicaries el màrqueting d'entrada a la teva empresa!

Creem una campanya: l'anàlisi prèvia

Anàlisi interna i externa
Definició de buyer persona
El customer journey
L'embut de captació
Ara et toca a tu: Pensa en quines són les teves buyer personae!

Creem una campanya: definició i captació
Estratègia de continguts
Estratègia inbound per a xarxes socials
Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
Calendari de la campanya
Ara et toca a tu: Aplica l'inbound marketing a les xarxes socials!

Analítica
Mètriques, KPI i dashboards
Aplicar-hi mètriques
Analítica de dades

CRM i màrqueting d¿entrada

Necessito un CRM?
Tipus de CRM
Estructura
El CRM per reconvertir la clientela
Ara et toca a tu: Pensa en quin procés hauries de seguir per aplicar un CRM al teu negoci!
Posa't a prova!

Edicions

Edició 1

Sessió online

Del dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Idioma: Català
Places disponibles: 987. Inscriure'm

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.

Inici: dl. 01/06/20
Durada: 3 hores
Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada: Edició 1

Sessió online

dl. 01/06/20 al dt. 30/06/20

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció