Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Posar en marxa una botiga en línia és només el principi del camí. Un comerç electrònic exigeix dedicació i una visió estratègica a llarg termini per tal que el nostre web adquireixi notorietat, generi confiança i, finalment, sigui un canal de vendes sostenible. En aquesta càpsula exposarem claus per facilitar tot aquest recorregut.
- Oferir un ventall de tècniques per realitzar una auditoria de la pròpia botiga online.
- Aprendre recursos per augmentar el trànsit cap al meu web.
- Repassar les claus per convertir una visita en una venda.
- Veure opcions per tal de fidelitzar clients i repetir vendes.
TEMARI
1. Auditoria de la botiga en línia
- Com és la nostra botiga? Ofereix confiança? Presentació de l'empresa, dels seus productes, estructura de la web, mètodes de pagament. Detectem punts forts i febles. Exercici conjunt de navegació i testeig.
-Conceptes a tenir en compte: ROI, embut de conversió, cost d'adquisició client (CAC)
2. Més enllà de la botiga
- Presència en línia integral: xarxes socials, continguts dinàmics, butlletins electrònics.
- Atracció de trànsit: SEO i SEM.
- Atenció a possibles clients.
- Atenció postvenda.
3. Fidelització
- Atenció postvenda i ofertes exclusives
dv. 15/12/23 (10:00-14:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.