1-15 de 123 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Avançada
Presencial
Aquest curs presencial es dirigeix a totes aquelles persones que tenen interès a treballar al món de la programació (software). Ja sigui perquè han decidit fer una reconversió cap aquest sector, o bé perquè volen actualitzar els seus coneixements.
Del dl. 06/01/20 al dt. 31/03/20
(09:00-14:00h)
Durada: 62 sessions
Especialitzada
Online
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Les aplicacions ERP (de planificació de recursos empresarials) integren totes les dades i processos d'una empresa en un sistema unificat. Aquests sistemes sempre shavien associat a les grans empreses degut al seu elevat cost, però amb l'arribada del cloud computing, les aplicacions ERP s'obren a la pime i a la micropime oferint solucions low cost.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Els gestors de processos de negoci (BPM) són aplicacions que estan entrant amb molta força a tot tipus dempreses. Poden aportar molta potència a les empreses, perquè van molt més enllà dels ERP i permeten una gran integració i automatització dels processos empresarials, inclosos els de qualitat.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Avui en dia no es pot concebre un pla de màrqueting online sense presència a Facebook. Els seu gran nombre d'usuaris fa imprescindible per a les empreses intentar aprofitar les connexions d'aquesta gran audiència. Sovint, però, les empreses no saben quina dedicació li han de donar ni quins recursos calen per treure'n profit.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Per poder mantenir una presència a Facebook des d'una empresa, hem d'avaluar quines són les mètriques a mesurar, els recursos de què disposem, com encaixar el nostre pla de màrqueting en el món digital i, en particular, a Internet.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
N'hi ha prou en utilitzar Twitter per obtenir beneficis en l'empresa? La creació dun compte a Twitter pot arribar a ser trivial si no s'utilitzen al darrere estratègies i tàctiques que ens permetin assolir els nostres objectius.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Amb Google My Business podreu aparèixer en els resultats de cerca de Google, a Google Maps i a Google+ de forma fàcil i gratuïta i crear nous espais per connectar amb els vostres clients.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
L'Inbound Marketing és una metodologia de màrqueting digital, en alça en els darrers anys, que significa una nova visió de l'entorn d'Internet. A través de les accions d'Inbound Marketing intentem atraure l'interès de l'usuari per captar-lo i crear un lligam amb ell.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La revolució digital passa menys per la tecnologia que pel canvi de paradigma que s'emmarca en la comunicació en mitjans socials, on responsables i entitats (petites empreses, multinacionals o associacions) tenen diferents esglaons de transformació d'un negoci en social, començant per la planificació i escolta per poder aprendre. El problema d'aquest primer nivell sol ser (...)
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La usabilitat s'ha convertit en una condició necessària per a la supervivència en el mercat. Si una aplicació és difícil de fer servir, l'usuari l'abandona, i ja hem perdut l'oportunitat de convertir l'usuari en un potencial client del nostres productes o serveis.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
El networking aplicat als negocis consisteix a desenvolupar unes bones relacions personals sobre la base de la confiança i el respecte. La utilització d'Internet, la Web 2.0 i les diferents plataformes digitals existents ens poden servir com a potent reforç i complement de les relacions presencials.
Inici: dc. 01/01/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 123 resultats.