1-15 de 125 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Avançada
Presencial
Aquest curs presencial es dirigeix a totes aquelles persones que tenen interès a treballar al món de la programació (software). Ja sigui perquè han decidit fer una reconversió cap aquest sector, o bé perquè volen actualitzar els seus coneixements.
Del dl. 06/01/20 al dt. 31/03/20
(09:00-14:00h)
Durada: 62 sessions
Especialitzada
Presencial
Introducció al funcionament de Azure App Service des de l'inici. Amb aquest servei podràs crear, construir i desenvolupar aplicacions utilitzant el servei en el núvol de Windows amb diferents eines i frameworks.
Del dl. 24/02/20 al dv. 28/02/20
(16:00-20:00h)
Durada: 3 sessions
Inscripció tancada.
Especialitzada
Online
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Els gestors de processos de negoci (BPM) són aplicacions que estan entrant amb molta força a tot tipus dempreses. Poden aportar molta potència a les empreses, perquè van molt més enllà dels ERP i permeten una gran integració i automatització dels processos empresarials, inclosos els de qualitat.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Avui en dia no es pot concebre un pla de màrqueting online sense presència a Facebook. Els seu gran nombre d'usuaris fa imprescindible per a les empreses intentar aprofitar les connexions d'aquesta gran audiència. Sovint, però, les empreses no saben quina dedicació li han de donar ni quins recursos calen per treure'n profit.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
N'hi ha prou en utilitzar Twitter per obtenir beneficis en l'empresa? La creació dun compte a Twitter pot arribar a ser trivial si no s'utilitzen al darrere estratègies i tàctiques que ens permetin assolir els nostres objectius.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Amb Google My Business podreu aparèixer en els resultats de cerca de Google, a Google Maps i a Google+ de forma fàcil i gratuïta i crear nous espais per connectar amb els vostres clients.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
El networking aplicat als negocis consisteix a desenvolupar unes bones relacions personals sobre la base de la confiança i el respecte. La utilització d'Internet, la Web 2.0 i les diferents plataformes digitals existents ens poden servir com a potent reforç i complement de les relacions presencials.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
Disposar d'una identitat digital acurada s'ha convertit en un element molt important per a la trajectòria professional. Descobreix com aconseguir una imatge personal treballada a la Xarxa.
Inici: ds. 01/02/20
Especialitzada
Online
De la mateixa manera que no escrivim igual quan ho fem per a un diari escrit, per a una nota de premsa o per a un guió de televisió, el llenguatge a Internet té unes característiques pròpies marcades pel mateix mitjà. Per transmetre correctament el nostre missatge -sigui en un blog, en una web o en una intranet-, cal saber com s'ha d'escriure a la xarxa.
Inici: ds. 01/02/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 125 resultats.