Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Les Stories, l'eina d'Instagram per construir comunitat

A les stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb aquest nou llenguatge és una avantatge competitiva que ens aproparà a un públic més fidel.

Objectius específics | Temari


RECOMANACIÓ: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre Instagram i portar el mòbil ben carregat de bateria.


Crear una estratègia comunicativa per a les stories

Com utilitzar les stories  per fidelitzar i crear comunitat

Com arribar a nous clients amb les stories.

Com tenir contingut actualitzat diàriament amb les stories.



TEMARI

1.- Introducció: A quines xarxes podem crear stories.

2.- Com són els continguts que agraden més

3.- Quins continguts publicar per a la meva marca

4.- Com utilitzar les stories per aconseguir més visibilitat a les xarxes.

5.- Com aportar valor diferencial amb les stories.

6.- Veurem exemples inspiradors.

7.- Farem una estratègia per a la nostra marca.

8.- Com mesurar els impactes de les notres stories.

9.- Veurem trucs i consells per crear continguts atractius.

10.- Practicarem amb l'eina


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Atreu clientela amb Instagram i Instagram Stories


Edicions

Edició 1

dc. 08/05/24 (16:00-18:00h)

dj. 09/05/24 (16:00-18:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Inscripció tancada.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dc. 08/05/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
dj. 09/05/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 2 sessions
Aula virtual
Inscripció tancada.
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.2

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
9.36

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Les Stories, l'eina d'Instagram per construir comunitat: Edició 1

dc. 08/05/24 16:00-18:00h

Aula virtual

dj. 09/05/24 16:00-18:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció