Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Com utilitzar Internet per a la investigació de mercats i analitzar competidors

En qualsevol procés empresarial el creixement pot ser dins el mercat interior o exterior, però és clau analitzar-lo i veure si hi ha potencial de creixement, així com qui són els principals competidors. Actualment Internet ens ofereix eines per fer aquesta investigació. En aquesta sessió coneixerem quines són les millors eines per l'anàlisi de mercats i sector, dades de importacions i exportacions per producte i per l'estudi dels competidors a través dels mercats digitals i directoris empresarials.

Objectius específics | Temari


Adquirir eines i capacitats per poder millorar les investigacions de mercats nacionals i internacionals, per tal de poder fer créixer el seu negoci. 

Adquirir eines online per poder analitzar els competidors


TEMARI

1. Definició d'objectius en la investigació de mercats.

2. Fonts d'informació fiables i actualitzades disponibles a Internet amb informació sobre mercats i les seves estadístiques.

3. Fonts d'informació sobre importacions/exportacions, tarifes aranzelàries i requisits a la importació/exportació.

4. Els mercats digitals com a eina d'investigació per sectors i de la nostra competència.

5. Mètriques clau per l'anàlisi de competidors 

6. Definició de conclusions i accions en base a la informació recopilada.

Edicions

Edició 1

dc. 16/10/24 (16:00-19:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 01/10/2024 a les 08:30h.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.



dc. 16/10/24 (16:00-19:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 1 sessió
Aula virtual
Obertura de la inscripció 01/10/2024 a les 08:30h.
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Productivitat

Valoració del curs

Mitjana
8.8

Formació impartida per

XAVIER

RIVERA GILI

Mitjana
68.0

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Com utilitzar Internet per a la investigació de mercats i analitzar competidors: Edició 1

dc. 16/10/24 16:00-19:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció