Masterclass: Les claus del branding en entorns digitals
Masterclass: Les claus del branding en entorns digitals
En aquesta Masterclass descobrirem com crear una marca pels entorns digitals, el seu valor per a la competitivitat, quines són les darreres tendències en identitat visual i com afecta el context digital a la construcció de marques.
Objectius específics | Temari
En aquesta Masterclass, descobrirem de la mà de l'Olga Llopis, com crear una marca, el seu valor per a la competitivitat, les darreres tendències en identitat visual i com afecta el context digital a la construcció de marques.
Destacarem la importància de la marca com a palanca competitiva dels negocis i quins elements de gestió de marca són rellevants. Perquè tota organització necessita una marca per presentar-se al món.
Olga Llopis és experta en branding, consultora especialitzada en marca i innovació i socia directora de l'empresa Comuniza.
OBJECTIUS
- Entendre què és una marca i per què és necessària en un negoci.
- Comprendre les formes de construcció d'una identitat visual.
- Comprendre com s'ha de dissenyar una marca per a entorns digitals.
- Descobrir la marca com a eix central de comunicació i d'actuació de l'organització.
- Descobrir les tendències en identitat visual i entorn digital.
TEMARI
- Què és una marca.
- Elements d'una marca.
- Identitat visual: del logotip al codi visual.
- Com construir una identitat visual que rendeixi en entorns digitals.
- Experiència d'usuari.
- Tendències en identitat visual i entorn digital.
Edicions
Del dc. 01/01/25 al dl. 31/03/25
Informació general
>> Les activitats online són asíncrones. Pots inscriure-t'hi i començar-les en qualsevol moment.
>> Un cop feta la inscripció sempre podràs trobar l'activitat al teu Espai personal.
Valoració del curs
Formació impartida per
LLOPIS GARCÍA
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.