e-commerce (EDICIÓ A MIDA) - Programes singulars

e-commerce (EDICIÓ A MIDA) - Programes singulars
Aprendràs els punts claus per la venda on-line utilitzant les plataformes Web (marketplace), les xarxes socials o aplicacions de missatgeria instantània. A través de l'estudi de les característiques principals de cada medi i investigant sobre el consumidor on-line podràs crear contingut atractiu per vendre en línia.
Objectius específics | Temari
NOTA: Aquesta és una edició a mida per a una entitat. Consulteu al web altres edicions de la mateixa activitat obertes al públic general.
Aquesta activitat té una durada de 6 hores, repartides en dos sessions de 3 hores cadascuna
Objectius específics
- Curar continguts, planificar una estratègia online, administrar i gestionar eficientment comunitats digitals de persones, escollir el canal més adient per arribar a audiències més grans
- Planificar les creacions digitals (guió, objectius, selecció d'eines, formes de publicació) abans de posar-se a la feina, adreçar-se a un públic objectiu de manera directa i eficaç
- Utilitzar funcionalitats avançades de les aplicacions, introduir elements innovadors dinàmics, interactius i impactants
Temari
1. PLATAFORMES, WEBS O APPS DE VENDA I SEGURETAT
- E-commerce: Intro a comerç online (plataformes, apps i compra mitjançant webs)
- Evolució de la compra online en el petit comerç. Hàbits de consum. Tipus de clients.
- Els marketplaces. Conceptes clau i exemples d'ús dels marketplacesç
- Llicències d'autor i propietat intel·lectual
- Descàrrega d'arxius
- Mesures de seguretat per a les compres en línia i altres tràmits
- Identificació digital al mòbil
- Sistemes de pagament al mòbil - Pagaments amb Bizum.
- Seguretat en les compres, recomanacions.
- Pràctica
2. VENDRE MITJANÇANT E-MAIL I APPS DE MISSATGERIA
- El correu electrònic i les diferents opcions per consultar el correu
- Pràctica amb les diferents opcions que ens ofereix: enviament, rebuda, CC, CCO, agenda, adjuntar documents i imatges, esborrar, paperera, carpetes
- Whatsapp i Telegram, semblances i diferències
- Adjunts al xat: fotos, contactes, ubicació.
- Creació i gestió de grups i llistes de difusió
- Trucades i videotrucades
- Whatsapp Web/Telegram Web
3. DIFUSIÓ I VENDA A LES XXSS.
- El Social commerce. Del màrqueting d'interrupció al màrqueting de conversa
- Exemples pràctic de botigues a les XXSS: Instagram, Facebook, TikTok.
- El nou consumidor: el consumidor social
- On és el teu públic?
- Els drets i deures
- Netiquette: Normes d'ús per resoldre incidències de forma assertiva.
- La identitat digital
- Els drets i deures com a consumidors
- Privacitat i ajustaments a les xarxes socials
- Objetius i indicadors de social media
- Plugins per a comerç electrònic
- Aplicacions per a xarxes socials
4. GENERAR CONTINGUT ATRACTIU SOBRE ELS TEUS PRODUCTES
- Tàctiques publicitàries
- Com crear anuncis efectius
- Consells per a realitzar bones fotografies i pràctiques
- Com enquadrar (regla dels terços, quadrícula, proporció àuria...)
- Com enfocar i il·luminar
- Com fer servir el zoom
- Configuració de la càmera
- Tecles de volum com a obturador
- Emmagatzematge de les fotografies
- Filtres i eines bàsiques
- Aplicacions de retoc de fotografia als dispositius mòbils
- No et quedis sense memòria al mòbil. Traspàs d'arxius (fotos, vídeos, documents) entre ordinador i dispositiu mòbil
Edicions
Nom del formador
LUCENA SAMARINI
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.