10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
La feina d'un gestor corporatiu de xarxes socials és cada vegada més important a les empreses. Però quina és la millor estratègia per tenir-hi èxit? Què hem de tenir en compte? Què necessitarem per mantenir les diferents xarxes? I com mesurarem si les nostres publicacions han reeixit? En aquesta sessió oferirem eines per resoldre aquestes qüestions
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
Oferir una visió detallada de les tasques diàries d'un gestor de xarxes socials.
Aprendre com una adequada gestió de les xarxes socials pot beneficiar la nostra empresa.
Conèixer com integrar el Community Manager dins de l'estructura corporativa.
Veure eines que poden ajudar el Community Manager dins de la gestió general de xarxes.
Repassar consells d'estratègia, publicació de continguts i mesura d'audiències en l'àmbit de les principals xarxes socials.
TEMARI
1. Estratègia
- Per què apostar per les xarxes socials?
- Cal un Community Manager? Integració en l'estructura
- Definim objectius
- Planificació i calendari
2. Recomanacions pràctiques
- Creació de continguts adequats a cada xarxa
- Eines útils
- Errades més habituals
- Situacions de crisi
3. Mesura de resultats
- Estadístiques i informes
ITINERARI FORMATIU RECOMANAT SOBRE XARXES SOCIALS
Nivell 0
Masterclass: Xarxes socials, continguts i formats amb Sr Zeta
Nivell 1
Masterclass: De BOOMERS a ALFAS: Com dirigir-se a cada generació en xarxes socials
Nivell 2
Planificació: com fer el calendari de continguts per xarxes socials
Nivell 3
10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
Edicions
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Nom del formador
PLA I AUBIA
Cursos relacionats
- Avança't al futur: planifica estratègies innovadores de màrqueting digital
- Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
- Bits de TIC - Typeform: formularis i enquestes online amb estil!
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com dissenyar un pla de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
- Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Crea el teu portafolis digital
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.