Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses
Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses
Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.
Objectius específics | Temari
Avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dona un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.
TEMARI
1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
- Posicionament obert de Google
- Casos i comentaris. Crisi de Reputació
- Facebook i les opcions per compartir. Nou timeline. On i què exposem
- Facebook com a filtre social. Facebook fora de Facebook: connect
2. Facebook Advertising
- Anuncis? Facebook per a Empreses
- Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar. Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
- Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes. Cas d'integració
- Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
- Quant val el teu amor? Anàlisi del ROI. Valor de la interacció per persona. Mesurant l'impacte
- Glossari de l'administrador d'anuncis i l'informe complet de Facebook. Pautant
3. Estratègia a Facebook
- Dissenyant estratègies de comunitat efectives
- On veus el funnel? Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
- Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants. Si hi ha problemes, agrupa'ls!
- Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook. Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, e-commerce, etc.
- Lubricants vs. Captació
4. Pràctiques:
- Pràctica 1. Contingut mobilitzador a la teva pàgina
- Pràctica 2. Pautant anuncis.
Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:
Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Edicions
dj. 12/12/24 (11:00-13:00h)
dv. 13/12/24 (11:00-13:00h)
Aula virtual
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Formació impartida per
LIUSSI DEPAOLI
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.