Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories

Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.

Objectius específics | Temari

REQUERIMENT: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram.


Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.
Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.


TEMARI

1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió. 


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet

Atreu clientela amb Instagram i Instagram Stories

Com fer publicitat a l'era de l'Adblock





Edicions

Edició 1

dc. 18/12/24 (10:00-13:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

IMPORTANT: En el cas de la sessió sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.



>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, una vegada iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> La selecció de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser gravada a través d'un sistema de
captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o
suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a la
ocupació. En el procés de gravació es poden gravar eventualment imatges dels/de les
assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització en
Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a la finalitat anterior.

dc. 18/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 1 sessió
Aula virtual
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.0

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0.0

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories: Edició 1

dc. 18/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció