Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada

El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!

Objectius específics | Temari

Màrqueting d'entrada (Inbound Marketing): estratègies i aplicació pràctica

OBJECTIUS

  • Aplicar la metodologia inbound de manera pràctica al negoci propi.
  • Realitzar anàlisis internes i externes per definir l'estratègia de captació.
  • Dissenyar un calendari de continguts efectiu per a campanyes de màrqueting.
  • Comprendre la importància de mesurar campanyes amb mètriques i KPI.
  • Conèixer el funcionament i l'ús d'un CRM per a la gestió de clients.

TEMARI

  1. Introducció al màrqueting d'entrada
    • Què és el màrqueting d'entrada?
    • Metodologia inbound
    • Avantatges del màrqueting d'entrada
    • Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
  2. Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
    • Anàlisi interna i externa
    • Definició de buyer persona
    • El customer journey
    • L'embut de captació
  3. Creem una campanya: definició i captació
    • Estratègia de continguts
    • Estratègia inbound per a xarxes socials
    • Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
    • Calendari de la campanya
  4. Analítica
    • Mètriques, KPI i dashboards
    • Aplicar-hi mètriques
    • Analítica de dades
  5. CRM i màrqueting d'entrada
    • Necessito un CRM?
    • Tipus de CRM
    • Estructura
    • El CRM per reconvertir la clientela

Edicions

Edició 1
Modalitat: Online
Idioma: Català
Dates: Del 01/07/25 al 30/09/25
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.

Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa 

Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.

Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Idioma: Català
Dates: Del 01/07/25 al 30/09/25

Tema: Autoaprenentatge - Online / Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.4

Persona formadora

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada: Edició 1

Sessió online

dt. 01/07/25 al dt. 30/09/25

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció