Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
- Aplicar la metodologia inbound de manera pràctica al negoci propi.
- Realitzar anàlisis internes i externes per definir l'estratègia de captació.
- Dissenyar un calendari de continguts efectiu per a campanyes de màrqueting.
- Comprendre la importància de mesurar campanyes amb mètriques i KPI.
- Conèixer el funcionament i l'ús d'un CRM per a la gestió de clients.
TEMARI
- Introducció al màrqueting d'entrada
- Què és el màrqueting d'entrada?
- Metodologia inbound
- Avantatges del màrqueting d'entrada
- Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
- Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
- Anàlisi interna i externa
- Definició de buyer persona
- El customer journey
- L'embut de captació
- Creem una campanya: definició i captació
- Estratègia de continguts
- Estratègia inbound per a xarxes socials
- Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
- Calendari de la campanya
- Analítica
- Mètriques, KPI i dashboards
- Aplicar-hi mètriques
- Analítica de dades
- CRM i màrqueting d'entrada
- Necessito un CRM?
- Tipus de CRM
- Estructura
- El CRM per reconvertir la clientela
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Persona formadora
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Aprèn a utilitzar Mailchimp
- Avança't al futur: planifica estratègies innovadores de màrqueting digital
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
- Crea el teu portafolis digital
- Crea i gestiona el teu butlletí digital
- Creativitat: implementa idees innovadores en el teu pla de màrqueting digital
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.