Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Dissenya el Pla de Social Media de la teva empresa amb la intel·ligència artificial (IA)

Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals amb l'ajuda de la Intel·ligència Artificial. Auditar i analitzar, apostar estratègicament i planejar tàcticament. Les dues parts de tot bon pla de màrqueting digital. Aquest curs, no sols donarà lògica sinó que traçarà el camí per a l'aprenentatge de desenes d'eines de IA realment útils per a la gestió d'una PIME.

Objectius específics | Temari

Aprendre a investigar i auditar recursos digitals
Identificar metes, objectius i recursos
Establir protocols digitals 
Crear un pla estratègic de màrqueting digital
Plantejar estructures complexes amb IA.
Resoldre mancances de recursos amb IA.
Calendarizar amb machine learning.
Automatitzar via apps  intel·ligents.

Personalitzar contingut amb IA
Fer mineria de dades i anàlisis de sentiment
Segmentar audiències per IA
Generació de contingut


TEMARI 

1. Auditoria i Estratègia del pla de Màrqueting digital 

- Auditoria de recurs digital
- PESTEL, Investigació de la competència digital 
- Taller | Pràctica
- Segmentació de públics i descobriment de influencers 
- Taller | Pràctica
- Definició de meta
- DAFO i resolució estratègica
- Objectius
- Taller | Pràctica

2. Tàctica, calendari, pressupost i cuadre de comandament

- Objectius: mètriques i KPI
- Objectius quantificats
- Taller | Pràctica
- Gestió de Continguts: Estratègia, protocols, posicionament, redacció
- Pla d'accions per objectius
- Eines de creació de continguts (vídeo, imatge, AV) 
- Calendari de recursos i pla d'accions 
- Quadre de comandament 
- Taller | Pràctica 
- Eines de monitorització (gratuïtes i Pagament) 
- Plataformes gratuïtes i de Pagament interprofessionals digitals 


3. Estratègia/ Pla de Màrqueting digital 

- Introducció eines IA més mediàtiques (oportunitats i riscos): ChatGPT, DALL-e 2 (OpenIA)/ BING AI / YOU / / MidJourney / Google BARD
- Tensió de DAFO i Meta (eines IA de Gestió del Temps, anàlisi de competència, segmentació d'audiències: MotionAI / Niikiis / Time Doctor / RescueTime / Tableau / H20.AI / CaffeAI / TensorFlow / Gong.IO / TimeHero)
- Automatització intel·ligent d'accions per alertes de quotes d'objectius (semàfors) en el Quadre de Comandament (eines IA d'automatització: IFTTT / DLVR.IT / ZAPIER / MS PowerAutomate
- Estructuració de calendari per objectius i recursos via machine learning (CalendarHero / Calendly / Acuity / Sidekick / Julie Desk AI / Pla IO / Clockwise AI / Any.do / Fantastical / Woven)


4. Estratègia de Continguts

- Prompt  en eines de IA per a textos: metodología 
- Generació de textos (ChatGPT / Jasper / Grammarly / GPTZero / Otter.ai)
- Prompt  en eines de IA per a imatges: metodología
- Generació d'imatges ( GeneratedPhotos AI / DALL e 2/ MidJourney / ChatGPT / Adobe Sensei Suite)
- Prompt  en eines de IA per a Àudio: metodologia
- Generació d'Àudio (KRISP AI / AudioLM MusicLM / YouTube Àudio Gallery - Facebook Sound Collection / MusicRound AI / Adobe Sensei Suite)
- Prompt  en eines de IA per a vídeo: metodología
- Generació de vídeo (Casablanca AI, NVIDIA AI SDK / FaceRecognition SDK / BIGVU)
- Prompt  en eines de IA per a publicitat: metodología
- Generació d'audiències / pautación publicitària i creativitats (Adobe Sensei)

Edicions

Edició 1

dl. 02/12/24 (10:00-13:00h)

dt. 03/12/24 (10:00-13:00h)

dc. 04/12/24 (10:00-13:00h)

dj. 05/12/24 (10:00-13:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Inscripció tancada.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dl. 02/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
dt. 03/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
dc. 04/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
dj. 05/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 4 sessions
Aula virtual
Inscripció tancada.
Durada: 4 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.3

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.3

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Dissenya el Pla de Social Media de la teva empresa amb la intel·ligència artificial (IA): Edició 1

dl. 02/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

dt. 03/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

dc. 04/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

dj. 05/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció