Dissenya el Pla de Social Media de la teva empresa amb la intel·ligència artificial (IA)
Dissenya el Pla de Social Media de la teva empresa amb la intel·ligència artificial (IA)
Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals amb l'ajuda de la Intel·ligència Artificial. Auditar i analitzar, apostar estratègicament i planejar tàcticament. Les dues parts de tot bon pla de màrqueting digital. Aquest curs, no sols donarà lògica sinó que traçarà el camí per a l'aprenentatge de desenes d'eines de IA realment útils per a la gestió d'una PIME.
Objectius específics | Temari
Aprendre a investigar i auditar recursos digitals
Identificar metes, objectius i recursos
Establir protocols digitals
Crear un pla estratègic de màrqueting digital
Plantejar estructures complexes amb IA.
Resoldre mancances de recursos amb IA.
Calendarizar amb machine learning.
Automatitzar via apps intel·ligents.
Personalitzar contingut amb IA
Fer mineria de dades i anàlisis de sentiment
Segmentar audiències per IA
Generació de contingut
TEMARI
1. Auditoria i Estratègia del pla de Màrqueting digital
- Auditoria de recurs digital
- PESTEL, Investigació de la competència digital
- Taller | Pràctica
- Segmentació de públics i descobriment de influencers
- Taller | Pràctica
- Definició de meta
- DAFO i resolució estratègica
- Objectius
- Taller | Pràctica
2. Tàctica, calendari, pressupost i cuadre de comandament
- Objectius: mètriques i KPI
- Objectius quantificats
- Taller | Pràctica
- Gestió de Continguts: Estratègia, protocols, posicionament, redacció
- Pla d'accions per objectius
- Eines de creació de continguts (vídeo, imatge, AV)
- Calendari de recursos i pla d'accions
- Quadre de comandament
- Taller | Pràctica
- Eines de monitorització (gratuïtes i Pagament)
- Plataformes gratuïtes i de Pagament interprofessionals digitals
3. Estratègia/ Pla de Màrqueting digital
- Introducció eines IA més mediàtiques (oportunitats i riscos): ChatGPT, DALL-e 2 (OpenIA)/ BING AI / YOU / / MidJourney / Google BARD
- Tensió de DAFO i Meta (eines IA de Gestió del Temps, anàlisi de competència, segmentació d'audiències: MotionAI / Niikiis / Time Doctor / RescueTime / Tableau / H20.AI / CaffeAI / TensorFlow / Gong.IO / TimeHero)
- Automatització intel·ligent d'accions per alertes de quotes d'objectius (semàfors) en el Quadre de Comandament (eines IA d'automatització: IFTTT / DLVR.IT / ZAPIER / MS PowerAutomate
- Estructuració de calendari per objectius i recursos via machine learning (CalendarHero / Calendly / Acuity / Sidekick / Julie Desk AI / Pla IO / Clockwise AI / Any.do / Fantastical / Woven)
4. Estratègia de Continguts
- Prompt en eines de IA per a textos: metodología
- Generació de textos (ChatGPT / Jasper / Grammarly / GPTZero / Otter.ai)
- Prompt en eines de IA per a imatges: metodología
- Generació d'imatges ( GeneratedPhotos AI / DALL e 2/ MidJourney / ChatGPT / Adobe Sensei Suite)
- Prompt en eines de IA per a Àudio: metodologia
- Generació d'Àudio (KRISP AI / AudioLM MusicLM / YouTube Àudio Gallery - Facebook Sound Collection / MusicRound AI / Adobe Sensei Suite)
- Prompt en eines de IA per a vídeo: metodología
- Generació de vídeo (Casablanca AI, NVIDIA AI SDK / FaceRecognition SDK / BIGVU)
- Prompt en eines de IA per a publicitat: metodología
- Generació d'audiències / pautación publicitària i creativitats (Adobe Sensei)
Edicions
dl. 02/12/24 (10:00-13:00h)
dt. 03/12/24 (10:00-13:00h)
dc. 04/12/24 (10:00-13:00h)
dj. 05/12/24 (10:00-13:00h)
Aula virtual
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Formació impartida per
LIUSSI DEPAOLI
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.