Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques)

Coneix les aportacions de la neurociència a la capacitat d'influir en persones i grups socials a través del Neuromàrqueting amb Ander Mimenza, consultor i coach.

Objectius específics | Temari

Segona Masterclass sobre Neuromàrqueting amb aplicacions més pràctiques.

No cal haver assistit a la primera sessió.

L'art d'influir és una habilitat necessària per a l'exercici de la nostra feina. Necessitem adquirir competències de neuromàrqueting.

El neuromàrqueting ens brinda l'oportunitat de comprendre els mecanismes que intervenen en la presa de decisions emocionals i cognitives. En entorns dinàmics i complexos es necessiten eines poderoses per poder influir en ells. Cal incorporar competències que neixen dels nous paradigmes de la neurociència.

Podem aprendre a actuar en conseqüència per confluir amb els altres de manera efectiva. És molt estimulant explorar els estudis neurocientífics en què basa la seva proposta Jurgen Klaric.

Vivim en un entorn ple d'informació. Permanentment es prenen decisions suposadament basades en dades. No obstant això, gran part de la presa de decisions es donen en estructures cerebrals complexes especialment adherides a reaccions emocionals.

L'anàlisi lògica racional no és suficient per explicar la conducta humana. Des de la neurociència s'ha disseccionat amb precisió els mecanismes emocionals subjacents en les decisions. Si coneixem aquests mecanismes podem influir en les decisions de les altres persones.


TEMARI

  1. Prendre consciència dels mecanismes subjacents en la presa de decisions.
  2. Comprendre els mecanismes neuronals que s'activen a nivell cognitiu i emocional.
  3. Incorporar eines d'influència social.

Edicions

Edició 1

Del dt. 01/10/24 al dt. 31/12/24

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm
Edició 2

Del dc. 01/01/25 al dl. 31/03/25

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 31/12/2024 a les 23:59h.

Informació general

Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.

Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa 

Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.

Inici: dt. 01/10/24
Durada: 2 hores
Durada: 2 hores
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.3

Formació impartida per

ANDER

MIMENZA AURRECOECHEA

Mitjana
9.3

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques): Edició 1

Sessió online

dt. 01/10/24 al dt. 31/12/24

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir (aplicacions pràctiques): Edició 2

Sessió online

dc. 01/01/25 al dl. 31/03/25

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció