Google Ads: com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives

Google Ads: com fer ràpidament campanyes de publicitat efectives
Google Ads ha canviat, i cada cop més necessitem tenir control del nostre negoci en la pautació de publicitat digital. En aquest curs veurem com armar ràpidament una campanya, ja sigui Express (automàtica) o Normal (manual) i com rebre el suport de Google a través de la certificació a Google Ads.
Objectius específics | Temari
Millorar la definició dels objectius publicitaris.
Tenir una metodologia seqüencial.
Determineu LTV i CAC abans de començar una pautació.
Saber calcular una ROI/ROA d'una campanya.
TEMARI
1. El model de Google AdWords
2. La xarxa de continguts de Google AdWords:
- Què és la publicitat contextual
- Com seleccionar els webs més adequats
- Formats possibles i tarifes
3. Objectius i planificació de les campanyes
- L'estructura d'una campanya
- Com seleccionar les paraules clau
4. Com aconseguir clics
5. El pressupost i els preus
- Quant he d'invertir? Com els preus condicionen la posició
- Què és el nivell de qualitat i per què és important?
- Dades bàsiques per avaluar el rendiment de les campanyes
6. Certificació com a especialista a Google Academy
Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:
Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
Edicions
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Persona formadora
LIUSSI DEPAOLI
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
- Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Crea el teu portafolis digital
- Crea i gestiona el teu butlletí digital
- Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
- Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
- Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.