Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Aprèn a gestionar eficaçment les dades de la teva clientela, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, i descobreix les claus per fidelitzar-la.
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
La CX o Experiència del Client és la interacció entre una organització i un client durant la durada de la seva relació: el recorregut del client (journey map), els punts de contacte de la marca amb què el client interactua i els entorns que experimenta (inclòs i sobretot, l'entorn digital).
Hem de buscar el Like. Però no n'hi ha prou. Aquesta masterclass pretén mostrar com passar d'una CX acceptable a una experiència recomanable i contínua. Del Like a Love.
Hi ha tres objectius digitals clau (que et vegin, que et vulguin, que et comprin), però habitualment la petita empresa no sol rendibilitzar (o de vegades, aconseguir) una millora en l'experiència del client.
Aprendre a gestionar eficaçment les dades dels teus clients, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, en entorns digitals així com claus per a la fidelització del nou consumidor.
TEMARI
- Digitalització del client, CX digital
- Com i quan auditar expectatives
- Generació SKIP
- Mobile first
- Tres Objectius digitals
- Contextualitat
- Omnicanal
- Ètica Digital
ITINERARI FORMATIU RECOMANAT
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Persona formadora
LIUSSI DEPAOLI
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
- Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Crea el teu portafolis digital
- Crea i gestiona el teu butlletí digital
- Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
- Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
- Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.