Specialized
Online

Online course - ITIL, Information Technology Infrastructure Library

ITIL neix com un codi de bones pràctiques dirigides a assolir els objectius de gestió de les TIC. És, doncs, un estàndard de facto de bones pràctiques, processos i organització per a la gestió del servei TIC (ITSM o IT Service Management en anglès), amb una gran presència als departaments TIC i a les empreses de serveis.

Specific goals | Temary

Proporcionar una adequada gestió de la qualitat, augmentar l'eficiència, alinear els processos de negoci amb la infraestructura tecnològica, reduir els riscos associats als serveis TI i generar negoci.

TEMARI

Introducció a ITIL

       Què és ITIL?
       ITIL i altres models TIC
       ITIL i les certificacions
       Resum del mòdul d'Introducció a ITIL

El llibre d'Estratègia del servei

       Conceptes i processos de l'Estratègia del servei
       Processos de gestió del portafoli i de la demanda
       El procés de gestió financera
       Resum del llibre d'Estratègia del servei

El llibre de Disseny del servei

       Els processos de gestió del catàleg, de nivell de serveis i de la capacitat
       Els processos de gestió de la disponibilitat i de la continuïtat
       Els processos de gestió de la seguretat de la informació i dels proveïdors
       Resum del llibre de Disseny del servei

El llibre de Transició del servei

       Els processos de planificació de la transició i de gestió del canvi
       El procés de gestió de la configuració i dels actius
       Els processos de validació i prova del servei, i de gestió del desplegament
       Resum del llibre de Transició del servei

El llibre d'Operació del servei


       Les funcions organitzatives del llibre d'Operació del servei
       Els processos de gestió d'esdeveniments i d'incidents
       El procés de gestió de problemes
       Resum del llibre d'Operació del servei

El llibre de Millora contínua del servei (CSI)


       Objectius i conceptes del llibre de Millora contínua del servei
       Tipus de mètriques i el cicle de Deming (PDCA)
       El procés de set passos per a la Millora contínua del servei (CSI)
       Resum del llibre de Millora contínua del servei

Editions

Edition 1

Online session

From Fri 01/11/19 to Sat 30/11/19

Places available: 994. Sign me up
Edition 2

Online session

From Sun 01/12/19 to Tue 31/12/19

Opening of registration 30/11/2019 to 23:59 h.

General information

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.

>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.

>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.

Start: Fri 01/11/19
Modality: Online
Duration: 4 hours, 1 session
Price: This activity is free
Level: Specialized
Theme: Programming

Course ratings

Average
7.56

Lesson taught by

ALEX

BALLARIN LATRE

Average
9.25

Related courses

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

Online course - ITIL, Information Technology Infrastructure Library: Edition 1

Online session

Fri 01/11/19 to Sat 30/11/19

Online course - ITIL, Information Technology Infrastructure Library: Edition 2

Online session

Sun 01/12/19 to Tue 31/12/19

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions