Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa

La feina d'un gestor corporatiu de xarxes socials és cada vegada més important a les empreses. Però quina és la millor estratègia per tenir-hi èxit? Què hem de tenir en compte? Què necessitarem per mantenir les diferents xarxes? I com mesurarem si les nostres publicacions han reeixit? En aquesta sessió oferirem eines per resoldre aquestes qüestions

Objectius específics | Temari


Oferir una visió detallada de les tasques diàries d'un gestor de xarxes socials
Aprendre com una adequada gestió de les xarxes socials pot beneficiar la nostra empresa
Conèixer com integrar el Community Manager dins de l'estructura corporativa
Veure eines que poden ajudar el Community Manager dins de la gestió general de xarxes
Repassar consells d'estratègia, publicació de continguts i mesura d'audiències en l'àmbit de les principals xarxes socials

TEMARI

1. Estratègia
- Per què apostar per les xarxes socials?
- Cal un Community Manager? Integració en l'estructura
- Definim objectius
- Planificació i calendari

2. Recomanacions pràctiques
- Creació de continguts adequats a cada xarxa
- Eines útils
- Errades més habituals
- Situacions de crisi

3. Mesura de resultats
- Estadístiques i informes 


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela

Masterclass: Gestió de la teva marca personal a Linkedin per a vendre més

Masterclass: Neuromàrqueting, l'art d'influir

Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?

Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla





Edicions

Edició 1

dc. 11/12/24 (10:00-13:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Places disponibles Inscriure'm

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


dc. 11/12/24 (10:00-13:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 1 sessió
Aula virtual
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.4

Formació impartida per

JAUME

PLA I AUBIA

Mitjana
8.4

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa: Edició 1

dc. 11/12/24 10:00-13:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció