Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Aprèn a gestionar eficaçment les dades de la teva clientela, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, i descobreix les claus per fidelitzar-la.
Objectius específics | Temari
La CX o Experiència del Client és la interacció entre una organització i un client durant la durada de la seva relació: el recorregut del client (journey map), els punts de contacte de la marca amb què el client interactua i els entorns experimenta (inclòs i sobretot, l'entorn digital). Hem de buscar el Like. Però no n'hi ha prou. Aquesta masterclass pretén mostrar com passar d'una CX acceptable a una experiència recomanable i contínua. Del Like a Love. Hi ha tres objectius digitals clau (que et vegin, que et vulguin, que et comprin), hem de buscar el Like. Però habitualment, la petita empresa no sol rendibilitzar (o de vegades, aconseguir) una millora en l'experiència del client. Aprendre a gestionar eficaçment les dades dels teus clients, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, en entorns digitals així com claus per a la fidelització del nou consumidor.
TEMARI
- Digitalització del client, CX digital
- Com i quan auditar expectatives
- Generació SKIP
- Mobile first
- Tres Objectius digitals
- Contextualitat
- Omnicanal
- Ètica Digital
Edicions
Informació general
>> Les activitats online són asíncrones. Pots inscriure-t'hi i començar-les en qualsevol moment.
>> Un cop feta la inscripció sempre podràs trobar l'activitat al teu Espai personal.
Valoració del curs
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.